Rusiyalı alimlərdən tıxaclarla bağlı təklif - ÖZƏL
10:01 DünyaOlaylar.az xəbər verir ki, Perm Politexnik Universiteti mütəxəssisləri, yol hərəkətinin səmərəliliyini artırmaq üçün yol ayrıclarını optimallaşdıran yeni bir kompüter modelləşdirmə alqoritmi hazırlayıblar. Bu texnologiyanın nəqliyyat şəbəkəsinin buraxılış qabiliyyətini 15-20% artırmaq potensialı var.
Perm Politexnik Universitetinin alimləri tərəfindən yaradılan imitasiya (simulyasiya) kompüter modeli mürəkkəb tənzimlənən yol ayrıcının işini dəqiq şəkildə təkrarlamağa imkan verir. Bu model əsasında aparılan sınaqlar, işıqforun müxtəlif iş rejimlərinin nəqliyyat axınlarının sıxlığına və ümumi səmərəliliyinə təsirini qiymətləndirməyə şərait yaradıb.
Modelləşdirmə nəticəsində müəyyən edilib ki, yolun yüklənməsinə təsir edən əsas amil işıqforun ümumi iş müddətidir.
Yollarda tıxacların yaranmasının ümumi səbəblərindən biri də adətən çətin bir hissə olan sola dönmə manevridir. Avtomobil sürücüləri qarşıdan gələn nəqliyyat vasitələrinə yol verməli və manevr üçün uyğun anı gözləməli olurlar. Dönmə üçün xüsusi siqnal olmadıqda, nəqliyyat vasitəsi bütün hərəkət zolağını bloklayır.
Alimlər əlavə keçid müddətinin təsirini qiymətləndirmək üçün yol ayrıcını simulyasiya ediblər. Bu zaman, bir ssenaridə sola dönmə üçün 20 saniyəlik faza əlavə olunub, digərində isə olunmayıb.
Nəticələr göstərib ki, nisbətən aşağı tıxac sıxlığı zamanı (saatda 490 avtomobil) sola dönmə üçün xüsusi siqnalın əlavə edilməsi tıxacları daha da artırıb, çünki sürücülər bu siqnal olmadan da sərbəst manevr edə bilirdilər. Lakin, intensiv hərəkət zamanı (saatda 800 avtomobil) belə bir siqnalın olması zəruri şərtə çevrilir. Əks halda, növbədə gözləmə müddəti 6 dəqiqəni keçir ki, bu da aktiv nəqliyyat axını üçün kritik həddir.
Hazırlanmış alqoritm istənilən real yol ayrıcının xüsusiyyətlərinə uyğunlaşdırılaraq tətbiq edilə bilər.